۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸

در ۵ ماه ابتدای ۱۴۰۳ انجام شد؛

جابجایی قریب بیش از ۴ میلیون تن کالا از همدان به سایر نقاط کشور

جابجایی قریب بیش از ۴ میلیون تن کالا از همدان به سایر نقاط کشور

همدان ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی بیش از ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تن کالا در پنج ماهه ابتدای سال جاری از مبادی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد آهکی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جابجایی بیش از ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۹۹ تن کالا در پنج ماهه ابتدای سال جاری از مبادی استان اظهار کرد: عمده کالاهای حمل شده استان در این مدت مربوط به انواع محمولات سیمان، سیب زمینی، کلینکر، هماتیت، کنستانتره سنگ آهن، گندله و انواع محمولات نفتی بوده است.

وی تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۴ میلیون و ۷۷۵ هزار تن بار از مبدا استان جابجا شده بود که نشان از رشد یک درصدی جابه جایی کالا در استان می باشد.

مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: برای حمل این میزان بار، ۲۹۷ هزار و ۳۸۲ بارنامه صادر شده است که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۹۵ هزار و ۴۶۸ بارنامه بوده، رشد یک درصدی داشته است.

وی افزود: بارهای جابه جا شده در مرداد ماه سال جاری ۱ میلیون و ۲۲۱ هزار بارنامه بوده که نسبت به مشابه سال قبل ۱۳ درصد رشد داشته است.

آهکی در پایان تاکید کرد: ۱۰۱ شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان با بیش از ۲۲ هزار راننده باری و ۱۵ هزار ناوگان سنگین باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشته اند.

کد خبر 6217486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha