۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰

تا بیستم شهریور انجام شد؛

تمدید مهلت نام‌نویسی در جشنواره موسیقی گروه‌نوازی تهران

تمدید مهلت نام‌نویسی در جشنواره موسیقی گروه‌نوازی تهران

مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار برای شرکت در نخستین جشنواره موسیقی گروه‌نوازی استان تهران با توجه به درخواست‌های مکرر متقاضیان در سراسر کشور تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، با توجه به تقاضای تمدید مهلت ارسال آثار از سوی متفاضایان به دبیرخانه جشنواره موسیقی گروه‌نوازی تهران، مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار تا روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ تمدید شد.

پیش از این قرار بود تا روز سه شنبه ۲۰ شهریور روند ثبت‌نام و ارسال اثر صورت بگیرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در سه بخش «موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی و پیانو» آثار خود را در تارنمای جشنواره به نشانی Tehran.farhang.gov.ir ثبت کنند.

باتوجه به جدول زمان‌بندی اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله داوری حضوری روز ۹ مهر از طریق تارنمای جشنواره اعلام و داوری حضوری جشنواره در بخش گروه‌نوازی موسیقی ایرانی و جهانی در روزهای ۱۲ و ۱۳ مهر و در بخش پیانو ۱۹ مهر برگزار می‌شود.

در این جشنواره که در سطح استان تهران برگزار می‌شود هنرمندان در قالب گروه‌نوازی حضور داشته و در بخش‌های موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی به رقابت می‌پردازند.

جشنواره موسیقی گروه‌نوازی استان تهران به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری انجمن موسیقی استان و به منظور ایجاد فضایی رقابتی و تشویق هنرمندان موسیقی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6217593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha