۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰

اتفاق خط انتقال آب بجستان پس از ۷۲ ساعت رفع شد

اتفاق خط انتقال آب بجستان پس از ۷۲ ساعت رفع شد

مشهد- خط انتقال آب شهر بجستان که دچار اتفاق شده بود پس از ۷۲ ساعت تلاش نیروهای زحمتکش آبفا بر طرف و جریان آب در شبکه توزیع برقرار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خط انتقال آب شهر بجستان که دچار اتفاق شده بود پس از ۷۲ ساعت تلاش نیروهای زحمتکش آبفا بر طرف و جریان آب در شبکه توزیع برقرار شد.

این خط که در زیر خط راه آهن قرار دارد روز سه شنبه ۱۵ شهریورماه دچار اتفاق و جریان آب به سمت شهر بجستان متوقف شد.

با این حال وجود سه باب مخزن ذخیره به ظرفیت جمعاً شش هزار متر مکعب باعث شد که روند توزیع آب بهداشتی در شبکه تا چهارشنبه ادامه داشته باشد و شهروندان دچار مشکل نشوند.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بجستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در همین رابطه از پیگیری آبفا برای تغییر مسیر خط از زیر خط آهن به پل هفت دهنه متعلق به راه آهن خبر داد و اظهار کرد: راه آهن با این درخواست مخالفت کرد و صرفاً اجازه حفاری برای اجرای قلاف جهت عبور خط انتقال آب از داخل آن را داد.

سعید خادمی طول خط انتقال آب شهر بجستان را ۲۲ کیلومتر اعلام کرد که آب بهداشتی حدود شش هزار مشترک از طریق سه ایستگاه پمپاژ وارد مخازن شهر را تأمین می‌کند.

به گفته وی پس از اتمام عملیات رفع اتفاق و هدایت آب، خط انتقال به دلیل فرسودگی، براثر فشار آب در نقطه‌ای دیگر دچار حادثه و باعث کم آبی مشترکین بالا دست شهر شد.

وی خاطر نشان کرد: رفع این حادثه هم تا انتهای روز پنج شنبه ۱۵ شهریور به طول انجامید.

سعید خادمی با بیان اینکه در مدت زمان انجام عملیات نسبت به تأمین آب تانکری برای شهروندان اقدام شد افزود: هم اکنون جریان آب با تکمیل مخازن ذخیره شهر پایدار شده است.

کد خبر 6217733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha