۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۲۴

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد؛

تجلیل از۳۰هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس در آذربایجان غربی

تجلیل از۳۰هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس در آذربایجان غربی

ارومیه-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی از تجلیل از ۳۰ هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز با موضوع گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این جلسه اظهار داشت: شعار گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال «در راه فتح قله ایم» نامگذاری شده است.

سردار جلیل وحیدی «دریافت دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ به اعضا ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس»، «تشکیل جلسه با کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح استان در مورد کم و کیف آمار تجلیل شوندگان»، «مکاتبه با معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در خصوص ویژه برنامه‌های تعدادی از دستگاه‌های اجرایی» را از جمله اقدامات اولیه و ستادی در رابطه با برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی یکی از اقدامات شاخص ستاد گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس در استان را تجلیل ۳۰ هزار پیشکسوت و رزمنده عنوان کرد و گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح به طور همزمان در سراسر کشور در روز ۳۱ شهریور ماه، تجلیل و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، برگزاری نمایشگاه در هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تاکید کرد: لذا کمیته‌های ۹ گانه هفته دفاع مقدس استان تلاش کنند ابعاد مختلف این حماسه بزرگ در این ایام بیشتر به مردم شناسانده شود.

کد خبر 6218219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha