۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۰

رییس جمعیت هلال احمر دیر:

طرح یاس در ۳ خانه هلال شهرستان دیر برگزار شد

طرح یاس در ۳ خانه هلال شهرستان دیر برگزار شد

بوشهر- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دیراز اجرای طرح یاس فاز ۳ در خانه‌های هلال شهرستان دیر خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت سه خانه هلال (آبدان، بردخون، دیّر) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ریزیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح یاس فاز ۳ در خانه‌های هلال شهرستان دیر خبر داد و گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های فعالیت‌های عام المنفعه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر افزود: طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه میان هلال احمر و کمیته امداد با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی برای دختران ۲۰ تا ۴۰ سال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اجرا شد.

وی بیان کرد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط امور جوانان جمعیت هلال احمر دیّر به شرکت کنندگان ارائه شد.

وی افزود: در این طرح با مشارکت سه خانه هلال (آبدان، بردخون، دیّر)، تعداد ۳۰ نفر از مددجویان کمیته امداد دوره‌هایی از قبیل امداد و کمک‌های اولیه، خدمات داوطلبانه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آشنایی با مهارت‌های زندگی و مشاوره گروهی را گذراندند.

کد خبر 6218311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha