۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸

لیموچی در سپاهان ماندگار شد/ عدم درخواست مس برای جذب وینگر جوان

لیموچی در سپاهان ماندگار شد/ عدم درخواست مس برای جذب وینگر جوان

هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد و فعلا حضور او در تیم دیگری منتفی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی تاکنون توانسته بازیکنان جوان و خوبی را به خدمت بگیرد که یکی از آنها مهدی لیموچی وینگر جوان فصل گذشته آلومینیوم اراک بود که با عقد قراردادی راهی سپاهان شد اما تا به امروز مدیران این باشگاه نتوانسته اند قرارداد بازیکن جدید خود را به ثبت برسانند و او کماکان در لیست بازیکنان «ژوزه مورایس» حضور ندارد.

در روزهای اخیر گفته می‌شد که باشگاه مس برای جذب این بازیکن اقدام کرده است که این موضوع صحت ندارد و با اینکه دو لیست خالی در تیم مس وجود دارد مدیران این باشگاه به دنبال نفرات نهایی انتخاب شده از سوی محرم نویدکیا هستند تا بتوانند دو بازیکن مدنظر او را به خدمت بگیرند.

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال تا تاریخ ۲۸ شهریور ادامه دارد و بعد از آن باشگاه‌ها تنها مجاز به عقد قرارداد با بازیکنان آزاد هستند.

کد خبر 6218389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سپاهانی ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      0 0
      سپاهان باید به این وضع پایان دهد. این جذب‌های حساب نشده، باعث فرار بازیکنان از تیم می‌شوند. سپاهان هر مشکلی دارد و از هر زاویه‌ای به این مشکل نگاه کند، نباید اجازه دهد بازیکنان بی‌خبر و جویای نام، با او در این مشکل شریک شوند. به نظر من هر چه سریعتر باید لیموچی را رها کند، تا دنبال بختش برود.