۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴

واکنش خواننده پاپ؛

صادق‌جان زندگی شما با طلای حضرت ام‌البنین (س) بیمه شد

صادق‌جان زندگی شما با طلای حضرت ام‌البنین (س) بیمه شد

خواننده موسیقی پاپ در اعتراض به پس گرفتن مدال طلای صادق بیت سیاح در رقابت‌های پارا دو و میدانی بازی‌های پارالمپیک پاریس مطلبی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حقیقی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان در اعتراض به پس گرفتن مدال طلای صادق بیت سیاح در رقابت‌های پارا دو و میدانی بازی‌های پارالمپیک پاریس به دلیل نشان‌دادن پرچم مزین به نام حضرت ام‌البنین (س) پس از قهرمانی، مطلبی را منتشر کرد.

حسین حقیقی نوشت: به خاطر استفاده از پرچمی غیر از پرچم رسمی هنگام خوشحالی، مدال طلا را از قهرمان ما گرفتند. زندگی‌ات بیمه داداش. طلایی را که خانم ام‌البنین (س) به گردنت می‌اندازد عشق است. خوش به حالت.

در رقابت پرتاب نیزه کلاس F۴۱ صادق بیت سیاح ملی‌پوش پرافتخار ایران که در دوره قبلی به مدال نقره دست یافته‌بود، با حریفانی از هند، چین، عراق، کوبا و ساحل عاج رقابت کرد و به مدال طلا رسید اما لحظاتی پس از پایان این مسابقه با تصمیم مسئولان برگزاری بیت سیاح دیسکالیفه شد و مدال طلایش هم پس گرفته شد.

به دنبال این اتفاق، مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران اعتراض خود را نسبت به این موضوع به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردند و امیدوار بودند این اعتراض پاسخ مثبت به همراه داشته باشد اما اعتراض ایران رد شد و مدال طلای بیت سیاح و رکوردی که او از خود به جای گذاشته بود از بین رفت.

کد خبر 6218488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      5 9
      چرا بلد نیستیم شادی کنیم
      • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
        7 3
        شادی و خوشحالی این عزیز بزرگوار عرض ارادت به حضرت مادر جهان پهلوان اسلام حضرت ابوالفضل بود و چه با ارزش و طلایی است این ارادت و این محبت. از نظر ارادتمندان و مسلمانان شیعه عرض ادب به ساحت دلاور آل البیت و مادر ایشان و چه یار پربهاست مدالی که سیاح از دستان حضرت عباس و علمدار امام‌حسین ع بگیرد
      • حسن ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
        4 1
        دوست عزیز. هرکشوری بنابر اعتقادات خودش یکی رو دوست داره که بر ضد عقیده یک کشور دیگه هست. اینجوری اگه باشه هرج و مرج بالایی صورت میگیره.
    • ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
      2 0
      احسنت به آقای بیت سیاح موفق باشید اگر ایشان پرچم همجنس بازان را نشان می داد اعتراض نمی کردند اما چون از عقاید پاک مذهبی اش دفاع کرده است عده ای به ایشان حمله می کنند متاسفم که دست اندرکاران پاراالمپیک حتی طاقت دیدن پرچم اهل بیت را هم ندارند و این یعنی اسلام حق است
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
      0 0
      این یک حماقت ونادانی است که با وجود اطلاع از مقررات دست به چنین کار احمقانه ای بزنی