۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵

۳۱شهریور،آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)

۳۱شهریور،آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)

۳۱شهریور ماه ، آخرین  مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره برگزاری این جشنواره از تیرماه سال جاری آغاز به کار کرده است و آخرین مهلت شرکت در این جشنواره ۳۱ مرداد ماه بود که با توجه به هم‌زمانی تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره با حماسه باشکوه اربعینی حسینی و درخواست‌های متعدد اهالی رسانه، مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور تمدید شد.

هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه‌سازی بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در عرصه بین‌الملل و همچنین تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین است.

سیره رضوی، زائر و زیارت، وقف و نذر، خدمت رضوی، هویت مشهدالرضا (ع) و جهاد تبیین بخشهای اصلی جشنواره هستند و رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، مستند، نماهنگ، پویانمایی و موشن‌گرافیک، عکس خبری، برنامه تلویزیونی، صفحه و کانال در شبکه‌های اجتماعی و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی نیز قالب‌های مورد قبول برای ارسال آثار است.

ارزیابی آثار در ۲ مرحله انجام می‌شود به این شکل که در مرحله مقدماتی، تمام آثار توسط اعضای هیات‌علمی جشنواره مورد بررسی قرار گرفته و در مرحله بعد انتخاب آثار برتر، توسط داوران نهایی صورت می‌پذیرد.

اطلاع‌رسانی جشنواره، فرایند ثبت‌نام و ارسال اثر و همچنین معرفی برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir انجام می‌شود.

کد خبر 6218573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha