۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

امداد به ۳ سانحه رانندگی در استان سمنان/ اتباع خارجی مصدوم شدند

امداد به ۳ سانحه رانندگی در استان سمنان/ اتباع خارجی مصدوم شدند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از امداد رسانی به سه سانحه رانندگی طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این حوادث ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته امدادگران به سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان رسیدگی کردند، ابراز داشت: مجموع این حوادث ۱۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه امروز صبح در پی واژگونی ساینا کیلومتر ۵۱ محور میامی_سبزوار امدادگران پایگاه میاندشت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: چهار نفر از اتباع افغانستان در این حادثه امدادرسانی شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دیگر حادثه مهم رانندگی مربوط به واژگونی پژو پارس شب گذشته کیلومتر ۲۰ محور میامی_سبزوار بود، ابراز داشت: این حادثه نیز مصدومیت پنج نفر را به همراه داشته است.

درخشان بابیان اینکه بر اثر سقوط کوییک کیلومتر ۹ محور آرادان_سرخه از پل امدادگران به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: این حادثه مصدومیت چهار نفر را رقم زد.

وی بابیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: عملیات رهاسازی برای مصدومان انجام و پس از امداد رسانی به عوامل اورژانس برای ادامه سیر درمان تحویل داده شدند.

کد خبر 6218593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha