۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰

رییس اورژانس بوشهر خبر داد؛

نجات جان دختر ۱۵ ساله توسط کارشناسان عملیات اورژانس ۱۱۵ بوشهر

نجات جان دختر ۱۵ ساله توسط کارشناسان عملیات اورژانس ۱۱۵ بوشهر

بوشهر- رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: جان دختر ۱۵ ساله با اقدام به موقع توسط کارشناسان عملیات اورژانس ۱۱۵ بوشهرنجات یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس با اورژانس مبنی بر اضطراب و در پی آن ایست قلبی تنفسی دختر ۱۵ ساله، توصیه‌های لازم توسط کارشناس مرکز ارتباطات ۱۱۵ آغاز و تیم عملیاتی حرفه‌ای اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر افزود: پس از ارزیابی صحنه توسط همکاران عملیاتی اورژانس در محل حادثه مشخص شد که یک خانم ۱۵ ساله به دنبال اضطراب و..، دچار ایست قلبی تنفسی شده که بلافاصله عملیات احیا پیشرفته (شامل ماساژ قلبی، دارودرمانی، شوک الکتریکی و برقراری راه هوایی) آغاز و تا بیمارستان ادامه داشت که منجر به احیا و نجات جان بیمار از مرگ شد.

وی تصریح کرد: از فاطمه عزیزی کارشناس تریاژ تلفنی مرکز ارتباطات و حامد انصاری و ایمان رضایی تیم عملیاتی حاضر در این عملیات کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی با تاکید بر این موضوع که احیا موفق برگ زرینی از عملکرد پرسنل اورژانس ۱۱۵ است خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با افزایش آمار احیا موفق در بیماران مختلف روبه‌رو هستیم که بدون شک این نتیجه کارگاه‌های عملی و تئوری چندروزه و مستمری است که در سال گذشته به‌صورت کشوری توسط اساتید برجسته کشور در اورژانس استان برگزار شد.

موسوی بابیان این موضوع که اورژانس استان بوشهر همیشه در عرصه آموزش پیشتاز بوده گفت: آموزش در اورژانس پیش بیمارستانی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای بهتر است.

کد خبر 6218595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha