۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰

فرمانده انتظامی فردوس خبر داد؛

کشف ۳ میلیارد ریال احشام قاچاق در فردوس

کشف ۳ میلیارد ریال احشام قاچاق در فردوس

بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف ۳۳ راس احشام قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی صبح یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه شهید زارع شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی مزدا مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، ۳۳ رأس احشام قاچاق که فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی بوده کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۸۶ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مریمی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و احشام، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با فراجا ضروری است.

کد خبر 6218664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha