۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴

اختلافات سران نظامی وسیاسی صهیونیست درباره تنش‌ها درکرانه باختری

اختلافات سران نظامی وسیاسی صهیونیست درباره تنش‌ها درکرانه باختری

منابع عبری از تشدید اختلافات میان فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و مسئولان سیاسی این رژیم درباره دور جدید تنش‌ها در کرانه باختری خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از افسران ارشد صهیونیست عنوان کرد که مسئولان سیاسی رژیم صهیونیستی خواهان تشدید حملات به کرانه باختری هستند.

افسران صهیونیست عنوان کردند که تعرض ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، نه تنها اوضاع در کرانه باختری بلکه در کل کشورهای عربی را متشنج کرده است.

آنها همچنین عنوان کردند که ارتش از انجام بازداشت‌هایی در کرانه باختری به درخواست سرویس‌های اطلاعات داخلی شاباک به خاطر نبود مکانی برای بازداشت و پر بودن زندان‌های اسرائیل امتناع کرده است.

یدیعوت آحارونوت به نقل از افسران ارشد صهیونیست تاکید کرد که اوضاع در کرانه باختری نمی‌تواند این‌گونه ادامه داشته باشد و ما در آستانه انفجاری بزرگ قرار داریم.

این روزنامه اشاره کرد که فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و وزرای او را به تعلل و عدم اتخاذ تصمیمات مناسب برای جلوگیری از تشدید تنش و ناامنی در کرانه باختری متهم کردند.

به گفته این روزنامه، شمار زیادی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی به سبب این گونه سیاست‌های دولت در کرانه باختری به فکر استعفا هستند.

در همین راستا، یائیر لاپید رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز گفت وزارت جنگ نسبت به آنچه در کرانه باختری در جریان است هشدار داده است و اگر دولت این هشدارها را نادیده بگیرد، مسئولیت هر فاجعه‌ای که رخ بدهد، متوجه آن خواهد بود.

کد خبر 6218777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha