۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

معاون استاندار زنجان:

کنترل آسیب‌های اجتماعی در زنجان با نقش قرارگاهی دنبال می‌شود

کنترل آسیب‌های اجتماعی در زنجان با نقش قرارگاهی دنبال می‌شود

زنجان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: کنترل آسیب‌های اجتماعی در زنجان با نقش قرارگاهی دنبال می‌شود و تغییر دولت‌ها آن را تضعیف نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی، ظهر یکشنبه در جلسه شورای اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: در موضوع آسیب‌های اجتماعی، حساسیت‌های لازم توسط مقام معظم رهبری ایجاد شده و پیگیری می‌شود و یک مسئله حاکمیتی و فراتر از سیاست‌های بخشی است.

وی عنوان کرد: موضوع کنترل آسیب‌های اجتماعی با مبانی اعتقادی و مبانی انقلابی در خصوص کمک به محرومان و نگاه عادلانه و عدالت‌محور توزیع امکانات نیز سازگار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌ها نظیر آب و برق و امکانات بهداشتی برای ساکنان این مناطق فراهم می‌شد، تصریح کرد: این موارد احصا و تبدیل به سند و قانون شده و تکلیف برای همه مسئولان روشن است.

وی به شناسایی محلات هدف و نیازها و ایجاد لایه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: همه جانبه‌نگری در مناطق هدف و نقش قرارگاهی را در این محلات با جدیت دنبال می‌کنیم.

رفیعی به بهره‌گیری کافی از ظرفیت‌های مردمی و جهادی تاکید کرد و افزود: گروه‌های مردمی شناخت، بهره‌وری و مداخله بهتری در حوزه‌های اجتماعی دارند و رویکرد نظام نیز مردمی‌سازی امور است.

وی با اشاره به اینکه هیچ دولتی نمی‌تواند با ساز وکار دیوان‌سالاری همه امور را به نحو احسن انجام دهد، عنوان کرد: وظیفه ما سازمان‌دهی، نظارت و تسهیل‌گری امور برای فعالیت گروه‌های مردمی است.

معاون استاندار زنجان یادآور شد: خشونت شامل نزاع، کودک‌آزاری و مسئله طلاق از موضوعات اولویت‌دار در استان بود که مورد پیگیری و برنامه‌ریزی قرار گرفت.

کد خبر 6218806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha