۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰

واکنش جهاد اسلامی به عملیات ضدصهیونیستی در گذرگاه الکرامه

واکنش جهاد اسلامی به عملیات ضدصهیونیستی در گذرگاه الکرامه

جهاد اسلامی فلسطین به عملیات ضدصهیونیستی در گذرگاه الکرامه میان اردن و اراضی اشغالی واکنش نشان داد و آن را گواهی راستین از واکنش اردنی ها و جهان عرب و مسلمانان دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جهاد اسلامی فلسطین به عملیات ضدصهیونیستی در گذرگاه الکرامه میان اردن و اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: عملیات قهرمانانه ای که قبل از ظهر امروز از سوی یکی از سلحشوران اردنی رخ داد را مورد تمجید قرار می دهیم.

جهاد اسلامی بیان کرد: این عملیات درست ترین تعبیر از واکنش اردنی ها و مردم کشورهای عربی و مسلمان در قبال کشتار وحشیانه ای است که دشمن مرتکب می شود.

در این بیانیه آمده است: این عملیات قهرمانانه و موارد مشابه آن تنها پاسخی است که دولت آمریکا شریک رژیم جنایتکار در نسل کشی علیه ملت ما در کرانه باختری و غزه، آنرا می فهمد.

جهاد اسلامی بیان کرد: دربرابر قهرمان این عملیات گذرگاه الکرامه سرتعظیم فرود می آوریم و بر روح پاک این شهید درود و رحمت می فرستیم.

کد خبر 6218818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید صابر الدین IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
      0 0
      ما هم بر روح پاک این شهید درود و رحمت می فرستیم.امید واریم اعراب از این خواب غفلت بیدار شوند . عادی سازیرا که توهین به اسلام است کنار بگذارند . وجهادرا عملی کنند