۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

حضور «شاخ دار» در جشنواره فیلم‌های پاریس

حضور «شاخ دار» در جشنواره فیلم‌های پاریس

فیلم کوتاه «شاخ‌دار» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین جواهری در بیست‌ و ششمین دوره جشنواره فیلم‌های متفاوت و تجربی پاریس به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه «شاخ‌دار» بعد از انتخاب از میان ۱۵۰۰ اثر ارسالی، امکان حضور در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم‌های متفاوت و تجربی پاریس را پیدا کرده و در ۱۹ اکتبر در پاریس اکران می‌شود.

جشنواره فیلم‌های متفاوت و تجربی پاریس Festival des Cinémas Différents et Expérimentaux de Paris هر سال توسط کمپانی COLLECTIF JEUNE CINÉMA بزرگترین پخش‌کننده فیلم‌های آوانگارد در فرانسه برگزار می‌شود و امسال نیز از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اکتبر در سینما لوگراند آکسیون پاریس میزبان فیلم‌های راه یافته به جشنواره است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «شاخ‌دار» آمده است: «عارضه انسان شاخدار یک بیماری بسیار نادر است که معمولاً در برخی از جوامع شیوع دارد. طبق تحقیقات، این بیماری معمولاً بر اثر تنهایی و سرکوب غرایز فردی ایجاد می‌شود و مهم‌ترین نشانه آن رویش شاخ روی پیشانی فرد بیمار است.»

عوامل فیلم کوتاه «شاخدار» عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: امیرحسین جواهری، مدیر فیلم‌برداری: میثم رمضانی، تدوین و سی جی: فرید براری، طراحی و ساخت ماکت: فاطیما قاسمی سنگی، صدابرداران: مهران احمدی و محمد یاسین گودرزی، بازیگران: فروزان حسینی، فاطمه رضایی، خاتون کشوری، حامد رضانژاد، مجتبی جواهری، اسماعیل ساعی و سمیه جواهری، گروه کارگردانی: فرید براری و حامد رضانژاد، برنامه‌ریز: فاطیما قاسمی سنگی، تهیه کننده: امیرحسین جواهری.

کد خبر 6218936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha