۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خبر داد؛

ارائه ۱۳ هزار خدمت رایگان بستری در بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی

ارائه ۱۳ هزار خدمت رایگان بستری در بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی

اراک- مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: امسال حدود ۱۳ هزار خدمت رایگان بستری در بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان این استان ارائه شده است.

روح الله سهرابی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شمار اعمال جراحی بستری در بازه پنج ماهه سال جاری ۶۹۹۳ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۸.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در استان مرکزی بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ۳۳۲ تخت بیمارستانی را برای ارائه خدمات درمانی به بیماران در اختیار دارد که در پنج ماهه امسال شمار بستری‌شدگان در مراکز بیمارستانی ۱۲ هزار و ۹۲۵ نفر بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: سال گذشته نیز در مجموع ۳۱ هزار و ۸۷۱ نفر در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان مرکزی بستری و خدمات دریافت کرده‌اند.

سهرابی افزود: اکنون مدیریت درمان استان مرکزی دارای ۱۲ مرکز درمانی ملکی است که شامل ۳ بیمارستان، یک پلی کلینیک تخصصی و ۸ درمانگاه است و به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی رایگان ارائه می‌دهند همچنین در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۲۴ بیمارستان و حدود ۹۰۰ مرکز درمانی قرارداد همکاری دارد.

وی گفت: توسعه ظرفیت‌های درمانی و عمق‌بخشی به خدمات سلامت با هدف کاهش پرداخت از جیب بیمه‌شدگان در بخش سلامت، از جمله راهبردهای تحولی مورد توجه سازمان تأمین‌اجتماعی است و بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در حال حاضر علاوه بر آن‌که در بخش درمان غیرمستقیم بزرگترین خریدار راهبردی خدمات درمانی است؛ دومین تولیدکننده خدمات سلامت پس از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز محسوب می‌شود.

کد خبر 6218951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha