۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷

ویژه غیرحوزویان؛

ثبت‌نام تحصیل مجازی دوره دانش‌های حوزوی آغاز شد

ثبت‌نام تحصیل مجازی دوره دانش‌های حوزوی آغاز شد

مسئول آموزش مدرسه مجازی امام حسین(ع) گفت: ثبت نام تحصیل مجازی دروس حوزوی ویژه غیرحوزویان در مدرسه مجازی امام حسین(ع) آغاز شد.

حجت‌الاسلام جواد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدرسه مجازی امام حسین(ع) تحت اشراف آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، دومین دوره فراگیری دانش‌های حوزوی در بستر فضای مجازی را فراخوان داد.

وی گفت: این دوره آموزشی ویژه افراد شاغل و غیرشاغل که نمی‌توانند در مدارس علمیه ثبت‌نام کنند، است. دوره عمومی دانش‌های حوزوی نیز شامل ادبیات عرب، منطق، معارف قرآن و احکام کاربردی است.

حجت‌الاسلام صالحی برگزاری کلاس‌های آنلاین برای شکل گیری محیط تعاملی با استاد، استفاده از استادان فرهیخته حوزه علمیه قم، امکان پیوستن به سیر رسمی حوزه علمیه قم، کم‌بودن تعداد کلاس‌ها در هفته، استفاده از پشتیبان برای پیگیری و کمک به دانش پژوهان، توجه به رویکرد کاربردی‌بودن دروس، امکان بهره‌مندی از مشاوره تحصیلی استادان حوزه برای ادامه مسیر و انتخاب دوره‌های تخصصی و امکان استفاده از برنامه اردوی زیارتی و تفریحی را از جمله مزیت‌های شرکت در دوره عمومی دانش‌های حوزوی برشمرد.

به گفته وی، در نخستین دوره مدرسه مجازی امام حسین(ع) بیش از ۳۰۰ نفر از علاقه‌مندان ثبت‌نام کردند که از میان آنها حدود ۱۰۰ نفر از برادران و خواهران پذیرش شده‌اند.

وی هفته اول مهرماه را شروع کلاس‌های مجازی اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به فراگیری دانش‌های حوزوی تا ۲۵ شهریور فرصت دارند از طریق لینک https://formafzar.com/form/۳k۴۳e برای ثبت‌نام اقدام کنند.

کد خبر 6218976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha