۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۵۱

سردار رضایی خواستار شد؛

تصویب قانون بکارگیری سلاح ضرورتی برای حمایت از مأموران

تصویب قانون بکارگیری سلاح ضرورتی برای حمایت از مأموران

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خواستار پیگیری تصویب قانون بکارگیری سلاح گرم شد و گفت: در شرایط کنونی تناسبی میان جرم و مجازات وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در دیدار با امین حسین رحیمی وزیر دادگستری عنوان داشت: قانون بکارگیری سلاح نیازمند پیگیری در اسرع وقت است که از وزیر محترم دادگستری انتظار می‌رود پیگیری لازم را در این خصوص انجام و هرچه سریع‌تر نسبت به تصویب قانون بکارگیری سلاح اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از مأموران در مأموریت‌ها حمایت شود، عنوان داشت: حمایت‌های همه جانبه قضائی از مأموران می‌تواند انگیزه بیشتر به آنان برای انجام موفقیت آمیز مأموریت‌ها بدهد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به تأثیرگذاری پابندهای الکترونیکی و کاهش جرایم و کنترل مجرمان سابقه تصریح کرد: این رویکرد بسیار مهم است و باید موانع قانونی آن رفع شود.

سردار رضایی با بیان اینکه تناسبی بین جرم و مجازات وجود ندارد بر لزوم بازنگری قانون در این زمینه تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات بازدارنده سلبی و ایجابی در راستای برخورد با جرایم امری مبرهن است و بایستی در مسیر اجرای قانون باشد.

کد خبر 6219357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهر ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
      0 0
      والا تقریبا از تمامی مامورین کلانتری سوال کنید بیچاره ها همه میترسند سلاحشان ربوده شود یا فشنگ گذاری نمیکنند میگویند شاید یک دیوانه اسلحه را کشید و به چند بی گناه شلیک کردمیگویند پلیس انگلیس تنها باتوم دارد و راحت هستند ما پلیس ویزه مسلح دوره دیده داریم
    • هادی ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
      0 0
      با سلام قانون فعلی قبل از انقلاب نوشته شده دیگه کی میخوان قانون بکارگیری سلاح بازنگری کنن جان مامور ها اینقده بی ارزش هستش