۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۰

مدیرکل صمت هرمزگان خبر داد؛

وجود ۱۳۵ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت در استان هرمزگان

وجود ۱۳۵ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت در استان هرمزگان

بندرعباس-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ۱۳۵ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان هرمزگان وجود دارد که تکمیل آن‌ها در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی اظهار کرد: ۱۷۹۳ طرح صنعتی در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۳۵ طرح با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.

وی عنوان کرد: مجموع سرمایه گذاری طرح‌های صنعتی نیمه تمام استان هرمزگان قریب به ۱۱۹۹ همت می‌باشد که در صورت تکمیل ۷۶ هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل صمت هرمزگان بیان کرد: شهرستان بندرعباس با ۳۳ طرح و میزان سرمایه گذاری ۴۱۲ هزار میلیارد ریال بیشترین و شهرستان بشاگرد با ۲ طرح و سرمایه گذاری ۳۹۰ میلیارد ریال کمترین طرح‌های نیمه تمام صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان هرمزگان را به خود اختصاص داده‌اند.

قاسمی با تاکید بر حمایت از طرح‌های بزرگ و واحد تولیدی استان عنوان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام به خصوص طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در اولویت امور سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار دارد.

وی اظهار کرد: انتظار داریم بانک‌ها امسال نیز مثل سال گذشته با ما همکاری مطلوبی داشته باشند تا در راستای تحقق شعار گام‌های خوبی برای استان برداریم.

مدیرکل صمت هرمزگان همچنین با تاکید بر اینکه سیاست استان در توسعه فعالیت‌های اقتصادی برگرفته از اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: در این باره رونق تولید و احیا واحدهای راکد و نیمه تمام، توسعه تجارت و ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6219451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha