۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷

پوستر «کمی شبیه تئاتر» منتشر شد/ جزییات تغییر اجرای نمایش

پوستر «کمی شبیه تئاتر» منتشر شد/ جزییات تغییر اجرای نمایش

نمایش «کمی شبیه مارادونا» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی میثم زندی با تغییراتی در اجرا از جمله در عنوان نمایش و بازیگران روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «کمی شبیه مارادونا» پس از دریافت مجوز به عنوان «کمی شبیه تئاتر» تغییر نام داد. همچنین بازیگر مرد نمایش بنا به دلایل غیرمترقبه تغییر یافته و داریوش رشادت از بازیگران جوان و دانش‌آموخته تئاتر به گروه اجرایی اضافه شده است.

زندی درباره این نمایش گفت: این نمایش قرار است آبان ۱۴۰۳ به مدت ۳۰ شب در سالن قشقایی تئاتر شهر به صحنه برود.

«کمی شبیه تئاتر» دارای اپیزودهای مختلف و غیرمرتبط با هم است. در این نمایش اپیزود یک که فاقد روایت داستانی منسجم بوده، مخاطب با خرده روایت‌ها و کلاژهایی از زندگی تئاتری ۲ بازیگر تئاتر مواجه می‌شود. نمایش به صورت غیرخطی، راوی زندگی این ۲ بازیگر در صحنه و خارج از صحنه تئاتر است.

فاطمه زندی و داریوش رشادت، ۲ بازیگر اصلی این نمایش هستند.

الهام نوری، محسن اردشیر، اردلان ملک زاده، مهرعلی میران، پژمان دادخواه، شاهد شاه بهرامی، ناصر رحیمی، ثنا مهدیزاده، غزال فرشیدفر و مهدی مقدم از سایر همکاران این گروه هستند که در بخش‌های مختلف هنری این نمایش حضور دارند.

امیر پارساییان مسئول روابط عمومی و زهره سعیدی مسئول امور رسانه و شهرداری‌ شهر بندری نوشهر و بنیاد فرهنگی هنری نیما یوشیج از حامیان اجرای این پروژه نمایشی هستند.

کد خبر 6219567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha