۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳

نمایشگاه نقاشی انفرادی در نوشهر برپا شد

نمایشگاه نقاشی انفرادی در نوشهر برپا شد

نوشهر- نمایشگاه انفرادی نقاشی «تانیا شعبانی تبار» در نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک شمس ناتری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه انفرادی نقاشی تانیا شعبانی‌تبار ضمن خیر مقدم به حاضرین در این مراسم، با تاکید بر این نکته که حمایت از هنرمندان در راستای فرهنگسازی در جامعه ضرورت دارد؛ اظهار داشت: توسعه در جامعه، بدون، فرهنگ، هنر و رسانه اتفاق نمی‌افتد، هنرمندان مسیر توسعه در ابعاد مختلف را هموار می‌کنند.

شمس ناتری با ابراز خشنودی از کیفیت آثار ارائه شده در نمایشگاه انفرادی نقاشی تانیا شعبانی‌تبار گفت: این بانوی هنرمند تنها با ۱۷ سال سن مجموعه آثاری را به نمایش گذاشت که هم از بعد کیفی هنری در خور توجه است و هم نوید درخشش‌اش در آینده را دارد.

وی اذعان داشت: حمایت از پدیده‌های هنری یعنی سرمایه گذاری برای آینده. همراهی همه جانبه می‌تواند آینده‌ای آگاه برای نسلی رقم زند که عاشقانه وارد عرصه هنری شدند.

وی با اشاره به تنوع محتوا، تکنیک و سبک در آثار هنری به نمایش در آمده این نمایشگاه گفت: آثار به نمایش در آمده، عموماً از سبک‌های مدرن پیروی کرده و از اینکه هر اثر، دارای روایتی متفاوت است ارزشمند است.

وی در ارزیابی ساختاری آثار مذکور خاطرنشان کرد: نگاه مفهوم گرایانه و اندیشه محور در تولید و خلق اثر هنری، ذهن مخاطب را به چالشی جذاب می‌کشاند. در آینده نام «تانیا شعبانی‌تبار» را در صحنه‌ی هنر بسیار خواهیم شنید و این مسأله از استعداد ذاتی و نبوغ این هنرمند نشأت می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر در خاتمه اظهاراتش خاطرنشان کرد: اگر چه بضاعت سخت افزاری و امکانات این اداره نیازمند توجه و صرف اعتبار بیشتر است، اما با همین بضاعت کم، تلاش شد برای هنرمندان، همراه و همیار باشیم و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف شهرستانی و حمایت‌های استانی، میزبان جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های استانی و… در نوشهر بوده و هستیم.

وی شهرستان نوشهر را جغرافیایی هنر پرور ارزیابی کرد و گفت: این شهرستان از گذشته تا به امروز، شاهد تولد هنرمندان بسیاری بوده است. هنرمندانی که توانستند با کمترین امکانات، در سطوح استانی، ملی و بین‌الملی بدرخشند و این موجب مباهات جامعه فرهنگی این خطه است.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه انفرادی نقاشی «تانیا شعبانی‌تبار» تا ۲۳ شهریور در دو نوبت صبح‌ها ۹ الی ۱۲ و عصرها ۱۶ الی ۱۹ پذیرای هنر دوستان و شهروندان خواهد بود.

کد خبر 6219668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha