۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹

به همت مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی؛

دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در جوار بارگاه رضوی افتتاح شد

دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در جوار بارگاه رضوی افتتاح شد

مشهد- به همت مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید، دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در جوار بارگاه منور رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر خالقی، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی باهدف حمایت از کالاها و تولیدکننده‌های ایرانی در حوزه نوشت‌افزار با حضور مجموعه‌ای از ده‌ها تولیدکننده ایرانی برپا شده است.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: بیش از دو هزار قلم کالا در ۷ بخش کیف، جامدادی، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، دفتر، لوازم مهد و مدرسه در این نمایشگاه با قیمت مناسب به نمایش گذاشته شده و به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: کار این نمایشگاه از پانزدهم شهریورماه آغاز شده و تا سوم مهرماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی میزبان علاقه‌مندان است.

خالقی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه، نمایشگاه سوغات ایرانی نیز دایر است و زائران و مجاوران می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید و خرید کنند.

کد خبر 6219770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha