۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷

همزمان با بازگشایی مدارس انجام می‌شود؛

برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار «بوی ماه مهر» در فرهنگسرای اشراق

برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار «بوی ماه مهر» در فرهنگسرای اشراق

نخستین نمایشگاه پاییزی نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر با عنوان «بوی ماه مهر» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد خیاط مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ تهران و رئیس فرهنگسرای اشراق از برپایی نمایشگاه پاییزی «بوی ماه مهر» در این‌فرهنگسرا خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به فصل پاییز، شروع ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس این نمایشگاه برای نخستین بار با هدف عرضه مستقیم نوشت‌افزار و مایحتاج شهروندان در فرهنگسرای اشراق برپا می‌شود.

وی عرضه بی‌واسطه محصولات مورد نیاز دانش‌آموزان را از اهداف مهم این نمایشگاه برشمرد و افزود: در این نمایشگاه قصد داریم با حذف واسطه‌ها، محصولات و نیازهای شهروندان با حداقل قیمت به طور مستقیم از تولیدکننده به دست مصرف‌کننده برسد. تلاش کرده‌ایم در این نمایشگاه هر آن چیزی که خانواده‌ها و دانش‌آموزان با شروع سال تحصیلی به آن نیاز دارند ارائه کنیم. نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک و مواد غذایی از مهم‌ترین محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

رئیس فرهنگسرای اشراق در ادامه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری گوناگونی برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای نمایش کودک، موسیقی اقوام ایرانی، رادیو اشراق و برنامه‌های شاد و متنوع دیگر اشاره کرد.

خیاط در پایان گفت: شهروندان همچنین می‌توانند با فضای «اردوبازی» و «کمپ شبانه» فرهنگسرای اشراق نیز آشنا شوند و ضمن آگاهی از شیوه برگزاری این برنامه‌ها نسبت به حضور در این برنامه‌ها اقدام کنند. نمایشگاه «بوی ماه مهر» برای نخستین بار و در فضایی به وسعت دو هزار متر برپا شده و از ۲۰ تا ۳۱ شهریور هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۱ میزبان شهروندان تهرانی می‌شود.

فرهنگسرای اشراق در تهرانپارس، خیابان جشنواره، جنب متروی فرهنگسرا واقع است.

کد خبر 6219781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha