۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹

صفایی:

۸ پروژه‌ توسعه محله‌ای در تهران به اتمام می‌رسد

۸ پروژه‌ توسعه محله‌ای در تهران به اتمام می‌رسد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: ۸ پروژه توسعه محله‌ای با هدف ارتقای سرانه‌های خدمات شهری و فضای سبز در محلات منطقه یک بزودی به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران در نظارت میدانی از هشت پروژه طرح توسعه محله‌ای در ناحیه ۹ که به همراه شهردار این ناحیه، رئیس اداره فضای سبز منطقه و جمعی از مدیران انجام شد گفت: در راستای اجرای طرح توسعه محله‌ای در نواحی ده‌گانه منطقه یک، هشت پروژه در ناحیه ۹ تعریف شد که متناسب با نیاز شهروندان و رفع چالش‌های اساسی و بررسی‌های صورت گرفته و تعیین بودجه لازم، به اجرا درآمد.

وی گفت: ترمیم و توسعه باغ راه کوچه شیری و نور پردازی شاخص در این باغ راه از مهم‌ترین طرح‌های مدیریت شهری منطقه یک بود که بهسازی مسیر باغ راه به متراژ ۳۵۰ متر با کفپوش بتنی و ۶۰۰ متر لوله گذاری و آبرسانی به این مسیر و همچنین نورپردازی با شش پایه چراغ برج نوری جهت بهره‌مندی شهروندان در دست اجرا قرار گرفت.

صفایی به دومین پروژه اجرایی در ناحیه ۹ اشاره کرد و افزود: بازسازی سرویس‌های بهداشتی با بهترین مصالح در دو بوستان ازگل و کیمیا هریک با احداث ۸ و ۵ چشمه، مناسب با شرایط توان یابان طراحی و اجرا شد که تا دو روز آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به بازسازی و مرمت آب‌نمای بوستان کامران نیز بیان کرد: مرمت آب‌نمای این بوستان با طراحی ویژه با انجام ۱۹۰ متر کاشی، ۱۴۰ متر موزائیک و ۳۰ متر مربع سنگ بدنه و درپوش از جمله پروژه‌هایی است که به زیبایی هر چه بیشتر این بوستان خواهد افزود.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: از پروژه‌های اجرایی، بازپیرایی، توسعه و بهسازی فضای سبز در خیابان نوبهار، نور پردازی و مرمت آب‌نمای بوستان گندمزار و احداث سپتیک محله گلچین از اقدامات تأثیر گذار بوده که اتمام هریک، رضایت شهروندان منطقه یک را به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 6219950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha