۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری تهران خبر داد؛

آموزش سرفصل بودجه به پرسنل امور مالی دهیاری های۵شهر استان تهران

آموزش سرفصل بودجه به پرسنل امور مالی دهیاری های۵شهر استان تهران

تهران- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران از آموزش سرفصل بودجه به پرسنل امور مالی دهیاری های ۵ شهر استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حبیب موسوی، ظهر دوشنبه از آغاز دوره‌های آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طی اطلاع رسانی‌هایی که صورت گرفت، مقرر شد؛ از امروز، دوشنبه ۱۹ شهریور ماه، این دوره‌های آموزشی برگزار شود.

موسوی عنوان کرد: این دوره آموزشی، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در محل دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در ادامه در تشریح جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان تهران بیان کرد: کلاس‌ها طبق گروه بندی و برنامه زمانی اعلام شده در تاریخ‌های مقرر، رأس ساعت هشت صبح آغاز و ساعت ۱۴ پایان خواهد یافت و امروز نیز بر همین اساس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها برای دهیاران، مسؤولان امور مالی و فنی دهیاری‌ها برنامه ریزی شده است، افزود: موضوع سرفصل‌ها بر اساس نیازسنجی انجام شده برای گروه‌های مخاطب پیش بینی شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران اظهار کرد: طی برگزاری این دوره آموزشی، مسؤولان امور مالی دهیاری‌های پنج شهرستان استان شامل پاکدشت، پیشوا، قرچک، تهران و بهارستان سرفصل‌های بودجه، حسابداری و حسابرسی را آموزش دیدند.

کد خبر 6220071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha