۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۸

رئیس کل دادگستری گیلان اعلام کرد؛

تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای حل مشکل عوارضی ایستگاه امامزاده هاشم

تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای حل مشکل عوارضی ایستگاه امامزاده هاشم

رشت- رئیس کل دادگستری گیلان از تعیین ضرب الاجل یک ماهه برای حل مشکل اخذ عوارض ایستگاه امامزاده هاشم آزاد راه قزوین- رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به حجم بالای سفر به استان گیلان در ایام تعطیلات و ایجاد ترافیک‌های شدید بین شهری اظهار کرد: باید راهکارهای جدی در راستای حل این مشکل با حضور کارشناسان و صاحبنظران اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها در راستای برنامه و پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی برای توسعه هرچه بیشتر حوزه حمل و نقل موجب می‌شود تا افراد در هنگام سفر یا رفت و آمد با چالش‌های کمتری روبه‌رو شوند گفت: وزارت راه و شهرسازی باید تلاش کند تمام مسیرهای کشور را به این سیستم مجهز کرده تا گیت‌های سنتی پرداخت عوارض به طور کامل حذف شود و شاهد صف‌های کیلومتری پشت عوارضی‌های نباشیم.

رئیس شورای قضائی استان در ادامه افزود: ترافیک شدید در اتوبان قزوین رشت علاوه بر ایجاد نارضایتی برای مسافران، تردد و دسترسی مردم این منطقه را به مرکز استان دشوار کرده است و مردم بومی شهرهای مسیر آزاد راه از این مساله بسیار ناراضی و گلایه مند هستند و در الکترونیکی شدن اخذ عوارض می‌بایست این موضوع مد نظر قرار گیرد تا اهالی شریف شهرستان رودبار متضرر نشوند.

کد خبر 6220179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha