۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۵

راحله امینیان مجری «تهران ۲۰» شد/ مطالبات بانوان روی میز برنامه

راحله امینیان مجری «تهران ۲۰» شد/ مطالبات بانوان روی میز برنامه

تهیه کننده برنامه «تهران ۲۰» از اضافه شدن راحله امینیان به گروه اجرایی این برنامه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه «تهران بیست» گفت: با توجه به اینکه پرونده متفاوتی روی میز «تهران ۲۰» باز است و اصولا نگاه برنامه در بحث پیگیری پرونده ها به شدت تخصصی و مستمر است بر آن شدیم در بحث پیگیری مطالبات حوزه بانوان با خانم راحله امینیان در روزهای شنبه همراه باشیم و از تجارب این مجری با سابقه شبکه تهران سود ببریم.

تهیه کننده «تهران ۲۰» افزود: در چند فصل اخیر که در خدمت این برنامه با سابقه رسانه ملی و شبکه تهران بودم تلاش و توجه اتاق فکر و گروه نگارش را بر این اساس پایه‌ریزی کردیم که بتوانیم موضوعات مختلف را به شکل پرونده روی میز «تهران ۲۰» باز نگهداریم و به راحتی از کنار معضلات و هنجارها و ناهنجاری‌های مرتبط با مطالبات مخاطبانمان به خصوص در شهر و استان تهران عبور نکنیم.

احمدی افزود: در سال‌های اخیر همراه با علی مروی مجری با سابقه این برنامه پرونده‌هایی چون مسکن، آلودگی هوا، ساختمان‌های ناایمن، ترافیک پایتخت، آسیب‌های اجتماعی و ... در برنامه «تهران بیست» مطرح شد و تلاش داشتیم که سرفصل‌های مرتبط با موضوعات را تا حصول نتیجه رها نکنیم. یکی از پرونده‌های باز روی میز برنامه مطالبات بانوان بود که از این پس همراه با سرکار خانم راحله امینیان در محورهای مختلف به شکل ثابت و مستمر در روزهای شنبه آن را تحویل و بررسی خواهیم کرد و تلاش داریم از زوایای مختلف دغدغه‌ها و چالش‌های حوزه زنان و بانوان کشورمان را با مسئولان مرتبط به نقد و بررسی بنشینیم.

احمدی در پایان گفت: شاید نقطه قوت برنامه «تهران ۲۰» در سال‌های اخیر پیگیری پرونده‌ها و طرح اظهارات مدیران و مسئولانی است که در برنامه به نکاتی اشاره داشته‌اند و با پیگیری اتاق فکر و تیم سردبیری مدام در حال کنکاش قول و قرارهایی هستیم که مسئولان در برنامه با مخاطبان در میان می‌گذارند.

برنامه «تهران ۲۰» روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی مجتبی احمدی و با اجرای علی مروی و راحله امینیان روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

کد خبر 6220206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha