۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۲۸

زخمی‌شدن ۲ نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب‌الله

زخمی‌شدن ۲ نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب‌الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حملات پهپادی حزب‌الله به منطقه «شلومی» در شمال سرزمین‌های اشغالی زخمی‌شدن ۲ نظامی صهیونیست را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تلفات جدید ارتش این رژیم در نتیجه حملات حزب‌الله لبنان به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که در پی حمله حزب‌الله لبنان به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی، ۲ تَن از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این ۲ نظامی صهیونیست در نتیجه برخورد ۳ پهپاد به اطراف شهرک صهیونیست‌نشین «شلومی» در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی دچار جراحت شده‌اند.

پیش از این نیز این رسانه‌ها اذعان کردند که در پی یکی از عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی، یکی دیگر از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شده است.

گفتنی است این دست آمارها در حالی از سوی ارتش و رسانه‌های رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در نوار غزه و رزمندگان حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

کد خبر 6220397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha