۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴

استاندار بوشهر:

همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم

همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: همه ما باید با حفظ وحدت و همدلی، ادامه دهنده راه شهدای والامقام که همان تحقق آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمد زاده صبح سه شنبه در دیدار با خانواده‌های شهیدان «علی احمدی»، «حسین مظفری» در روستای باغ چرخ و «حسین علوی» در روستای بنه گز با تقدیر از صبوری و استقامت خانواده‌های معظم شهدا در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی عنوان داشت: همسران و مادران و پدران شهدا اسطوره صبر، ایثار و مقاومت در جامعه و برای همه مردم الگو هستند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: خانواده شهدا با صبر و استقامت پس از چندین دهه با همه مشکلات مختلف ساختند و راه شهیدان را ادامه دادند و در واقع هدف شهدا اعتلای دین و عزت مسلمین و وفای به عهد و پیمان بود.

وی خاطرنشان کرد: در این برهه نیز بر ما لازم است که با حفظ وحدت و همدلی، ادامه دهنده راه شهدای والامقام که همان تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است باشیم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را همواره بر افراشته نگه داریم.

محمد زاده بیان کرد: ما مدیون از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری پدر و مادر خانواده‌ای شهدا و ایثارگران هستیم چراکه عزت و اقتدار کشور توسط شهدا رقم خورد و هدف والای شهدا تشکیل تمدن اسلامی و وصل شدن این انقلاب به نهضت جهانی امام زمان (عج) بود.

کد خبر 6220779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha