۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱

در حوزه هنری؛

«فقط خودم» برای کودکان و نوجوانان به صحنه می‌رود

«فقط خودم» برای کودکان و نوجوانان به صحنه می‌رود

نمایش «فقط خودم» به کارگردانی محمد جهانپا در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «فقط خودم» نوشته مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهانپا نمایشی ویژه مخاطب کودک و نوجوان بالای ۶ سال است که از ۱ تا ۱۵ مهر سال جاری هر روز از ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانه مهر حوزه هنری، به نشانی تهران، تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی که تهیه‌کنندگی آن را سجاد عباسی بر عهده دارد و با حمایت مرکز امید (حوزه هنری کودک و نوجوان) تولید شده است، روایتی از زندگی دختر بچه‌ای به نام «سارا» است؛ دختری که دلش نمی‌خواهد خواهر یا برادر داشته باشد. از نظر او تک‌فرزندی یک اتفاق خارق‌العاده است و باعث می‌شود همه چیز متعلق به او باشد اما در یک اتفاق عجیب او به دنیای مورچه‌ها سفر می‌کند.

نازیلا نوروزی، اسدالله سرداریان، نیما پسندیده، ایمان سیدی، مهرآنا عبدالهیان و مهتا حیدری بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی در جایگاه بازیگر روی صحنه می‌روند و یسنا اسماعیلی نیز، دیگر بازیگر این اثر است که برای نخستین بار حضور روی صحنه نمایش را تجربه می‌کند.

مهدی شریفی طراح صحنه، محبوبه ‌سلطانی طراح لباس، رکسانا صادقی طراح گریم، آرمان مهربان آهنگساز، ناهید غفوری و یزدان منیریان مدیر صحنه، نازیلا نوروزی دستیار کارگردان، علی نوروزیان عکاس، سحر پری‌رخ تصویرساز، سروش حیدری گرافیک و صالح غلامی مسئول روابط عمومی اثر این نمایش هستند.

بلیت‌فروشی این اثر در سایت تیوال انجام می‌شود.

کد خبر 6220826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha