۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد:

ظرفیت موکب‌ها در مناسبت های مختلف استفاده می‌شود

ظرفیت موکب‌ها در مناسبت های مختلف استفاده می‌شود

یزد- رییس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به ثبت مجوز ۱۵۰ موکب گفت: ظرفیت این موکب ها در طول سال برای مناسبت های مختلف استفاده و پیوست های فرهنگی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

حجت الاسلام مهدی دادآفرین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال جهت ساماندهی موکب ها، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای اولین بار اقدام کرد و حدود ۱۵۰ موکب مجوز دار در این اداره ثبت شد.

وی ادامه داد: در طول سال برای مناسبت‌های مختلف از ظرفیت آنها استفاده می‌شود و پیوست‌های فرهنگی هم برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد افزود: امسال برای تقسیم عادلانه سهمیه‌های تعاونی برای هیئات مذهبی و گروه‌های مختلف مردمی در محلات از روضه‌های خانگی، مساجد و… سامانه ثبت به همراه اطلاعات دقیق مراجعین ایجاد شد که برای مناسبت‌های مختلف تسهیل رصد و مقدار سهمیه زودتر انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین انتشار مجالس مختلف مذهبی و روضه در سطح شهرستان اعم از مجالس صبح، خانگی و… از طریق کانال اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد به آدرس https://eitaa.com/nehzat_yazd انجام شد.

حجت الاسلام دادآفرین، ویژه برنامه جاماندگان اربعین در مسیرهای سه‌گانه و هماهنگی موکب‌های در مسیر و دستگاه‌های مرتبط، اجتماع عظیم هیئات مذهبی در روز هفتم محرم با هماهنگی شورای هیئات مذهبی و دبیرخانه حسینیه ایران، پوشش ضبط زنده مراسم با هماهنگی صداوسیما و شورای هیئات مذهبی برای محافل مختلف را از دیگر اقدامات در ماه‌های محرم و صفر برشمرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: برای همدلی بیشتر بین هیئات مذهبی و مداحان نشست‌های خانوادگی با اجرای برنامه‌های مختلف با دعوت از مسئولین قبل از ماه محرم در حسینیه صاحب الزمان محمودآباد و بوستان ولایت انجام گرفت.

وی، برگزاری نشست صمیمانه مداحان و شعرا با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و شعرخوانی و مداحی مداحان، اجتماع عظیم هیئات مذهبی استان یزد در رواق امام خمینی (ره) حرم امام رضا (ع)، سرکشی از هیئات مذهبی استان و بررسی میدانی مسائل مختلف، اعزام مبلغ به همراه کاروان هیئات مذهبی یزد که در دهه آخر صفر در مشهد الرضا (ع) برنامه عزاداری داشتند از دیگر اقدامات برشمرد.

کد خبر 6220867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha