۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰

مدیر درمانگاه شهرک صنعتی شهرکرد:

در شهرک صنعتی شهرکرد درمانگاه احداث می‌شود

در شهرک صنعتی شهرکرد درمانگاه احداث می‌شود

شهرکرد_مدیر درمانگاه شهرک صنعتی شهرکرد از راه‌اندازی یک درمانگاه در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی این مرکز درمانی حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران نیک اقبال ظهر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی یک درمانگاه در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: در این مرکز درمانی خدمات پزشکی، دندانپزشکی، معاینات دوره‌ای، رادیولوژی دندان و خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌شود.

وی افزود: برای راه‌اندازی این مرکز درمانی حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر درمانگاه شهرک صنعتی شهرکرد با بیان اینکه راه‌اندازی درمانگاه در شهرک‌های صنعتی مزایای بالایی برای کارفرمایان و پرسنل خط تولید مستقر دارد، ادامه داد: کارگران می‌توانند در این مرکز برای انجام خدمات پزشکی و معاینات دوره‌ای حضور پیدا کنند، این مسئله در وقت این قشر صرفه‌جویی می‌کند و به نوعی کمک به فرآیند تولید نیز است و همچنین از رفت و آمدهای غیر ضروری نیز جلوگیری خواهد می‌شود.

نیک‌اقبال با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد تا در سایر شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز درمانگاه راه‌اندازی شود، عنوان کرد: این کار به اشتغالزایی نیز کمک می‌کند، در حال حاضر در درمانگاه شهرک صنعتی شهرک بالغ بر ۱۰ نفر مشغول به‌کار شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان برای رزرو نوبت مراجعه به درمانگاه شهرک صنعتی شهرکرد می‌توانند با شماره ۰۹۹۱۸۰۷۲۵۲۹ خانم قربانی تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6220945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha