۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱

افشار خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای رینگ و لاستیک

دستگیری سارق حرفه‌ای رینگ و لاستیک

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه‌دار لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده چیتگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد افشار گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، گشت‌زنی‌های هدفمند عوامل کلانتری ۱۸۱ چیتگر برای شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد و در همین راستا نیز آنان در حین گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود به یک نفر که به طرز مشکوک و با سرعت زیاد در حال انتقال یک حلقه رینگ و لاستیک خودرو به داخل صندوق عقب خودرو پژو پارس مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه مأموران برای بررسی بیشتر به سمت فرد مذکور رفتند، گفت: این فرد به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد که در همین راستا تعقیب و گریز میان او و مأموران آغاز شد و در نهایت پس از دقایقی تعقیب و گریز با پای پیاده و عدم توجه متهم به دستورات پلیس، مأموران این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انجام بازرسی از داخل خودروی متهم گفت: مأموران در جریان بازرسی انجام شده از خودروی سارق تعداد سه عدد آچار چرخ و یک جفت دستکش و یک عدد دستگاه پرچ را به همراه ابزارآلات حرفه‌ای سرقت کشف و ضبط کردند. همچنین پس از انتقال متهم به کلانتری این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

افشار از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این فرد برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات به همراه پرونده تحویل دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در حال انجام است.

کد خبر 6221323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha