۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۴۹

تولیت آستان قدس رضوی:

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جهانی فوتسال است

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جهانی فوتسال است

مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد مروی امروز سه‌شنبه (۲۰ شهریورماه) در مراسم بدرقه کاروان تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان که در بارگاه قدس امام رضا (ع) انجام شد، شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای بازیکنان تیم ملی فوتسال در مسیر افتخار آفرینی برای کشورمان و شادی مردم، موفقیت مسئلت کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه از بارگاه منور رضوی هیچ کس دست خالی و بی‌بهره بر نمی‌گردد، ابراز کرد: از خداوند متعال برای جوانان ایران عزیز در کاروان تیم ملی فوتسال سربلندی، موفقیت و افتخار آفرینی مسئلت می‌نماییم‌.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی از استعداد و توانایی بالایی برخوردار هستند، ابراز کرد: دعای خیر ما و مردم ایران بدرقه راه کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت‎هاست، تا ان‎شاءالله با عنایت حضرت رضا (ع) و عزم و تلاش ورزشکاران کشورمان، بار دیگر افتخار آفرینی و دل مردم را شاد کنید؛ سفرتان به سلامت و خداوند پشت و پناهتان.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی کشورمان نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی به آمادگی بالای بازیکنان فوتسال کشورمان اشاره و اظهار امیدواری کرد؛ فوتسال بار دیگر برای کشورمان افتخار آفرینی کرده و موجب شادی دل ملت ایران شود.

کد خبر 6221372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha