۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶

فرماندار همدان مطرح کرد؛

بهره‌برداری کامل شهرک بنکداران برای تأمین نیاز غرب کشور

بهره‌برداری کامل شهرک بنکداران برای تأمین نیاز غرب کشور

همدان_ فرماندار همدان گفت: شهرک بنکداران با نگاه تأمین نیاز غرب کشور به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار همدان در جلسه بررسی موانع بهره‌برداری کامل از شهرک صنفی صنعتی بوعلی (بنکداران) اظهار داشت: این مجموعه ارزشمند حاصل اعتماد بخش خصوصی و دولتی است.

مسلم مخفی با تأکید بر راه‌اندازی کامل این شهرک گفت: با توجه به نقش محوری همدان در غرب کشور این مجموعه با نگاه تأمین نیاز این منطقه مورد نیاز است.

وی با اشاره به مشکلات عدیده بازار راسته حسین‌خانی همدان افزود: این بازار نه تنها کارایی لازم را ندارد، بلکه معضل ترافیک همدان را دامن زده است.

فرماندار همدان یادآور شد: با همراهی اتحادیه مربوط، اداره کل صمت، شهرداری و پلیس راهور کار انتقال مغازه‌های بنکداری را آغاز می‌کنیم.

وی تأکید کرد: بازار حسین‌خانی نیاز است با مشارکت شهرداری و نظرات مشورتی سایر دستگاه‌های مربوطه با کاربری جدید مثل گذر فرهنگی یا بازار میوه و تره‌بار به کار خود ادامه دهد.

کد خبر 6221528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ف-ش -ر IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
      0 0
      سلام من که واقعا داشتم ناامید می شدم خدا کنه این خبر درست باشه و فقط شو آف خبری و برا ویو گرفتن نباشه و بعد از ۱۲-۱۳ سال خواب سرمایه که حاصل یک عمر زندگی بخور و‌نمیر بوده شاهد عملی شدن وعده و وعیدهای مسئولین باشیم . قدر دان زحمات دعا گوی مسئولین و دست اندرکاران مربوطه هستیم