۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵

معاون استاندار مطرح کرد؛

بهره برداری از ۱۲۸ واحد مسکونی در شوش دانیال

بهره برداری از ۱۲۸ واحد مسکونی در شوش دانیال

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ۱۲۸ واحد در شهرستان شوش به بهره برداری رسید و مجموعاً در هفته تعاون یک هزار و ۴۰۰ واحد در سطح استان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی در حاشیه افتتاح پروژه‌های مسکن شوش دانیال بیان کرد: به لطف پروردگار توفیق حاصل شد تا امروز و به مناسبت هفته تعاون در خدمت مردم شوش دانیال بوده و از پروژه های مسکن مهر شهرستان بازدید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از دهه ۷۰ پروژه‌هایی در قالب مسکن مهر همچنان باقی مانده‌اند، تصریح کرد: استان خوزستان بعد از تهران، دومین استان است که از ادوار گذشته ۲۰۰ هزار واحد باقی مانده دارد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: با تلاشی که چند سال اخیر صورت گرفت، اعتماد خوب مردم و تلاش دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران، امروز شاهد بهره برداری از تک تک واحدها هستیم.

خانچی با اعلام اینکه مشکلات این زمینه برطرف شده، عنوان کرد: امروز ۱۲۸ واحد در شهرستان شوش دانیال به بهره برداری رسید و مجموعاً در هفته تعاون یک هزار و ۴۰۰ واحد در سطح استان واگذار شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با کمک مردم که ذینفعان و صاحبان اصلی واحدها هستند، مابقی واحدها به پایان برسد تا پس از سالیان سال از این موهبت الهی استفاده داشته باشند.

کد خبر 6221629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha