۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه خبر داد؛

فروش ۸۵ میلیارد ریالی سینماهای کرمانشاه در سال ۱۴۰۳

فروش ۸۵ میلیارد ریالی سینماهای کرمانشاه در سال ۱۴۰۳

کرمانشاه- مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از فروش قریب به ۸۵ میلیارد ریالی سینماهای کرمانشاه در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ خبر داد.

محمد جواد کنجوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون در مجموع ۴۳ عنوان فیلم در سینماهای استان کرمانشاه اکران شده است.

وی با بیان اینکه در این بازه پر فروش ترین فیلم اکران شده تگزاس ۳ بوده است؛ افزود: سینماهای استان در این دوره بیش از ۱۹۰ هزار مخاطب داشته‌اند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه پرمخاطبین ترین سینماهای استان را به ترتیب پردیس سینما آزادی، فرهنگ و پاز اعلام کرد.

کنجوری در خصوص میزان استقبال مخاطبان سینمایی در سال جدید نیز گفت: الحمدالله در سال جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد داشته‌ایم.

وی استقبال مردم شهر کرمانشاه را نسبت به ظرفیت‌های سینمایی کنونی در نوع خود کم نظیر دانست و افزود: در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد سال جاری سینما آزادی کرمانشاه جزو ۴۰ سینما پرمخاطب کشور قرار داشته و این خود وظیفه‌ی مسولان ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه در حوزه زیر ساخت مشکل سینماهای سینماهای استان کرمانشاه جدی است افزود: شهر کرمانشاه در مجموع دارای ۸ سالن اکران و ظرفیت ۱۰۰۰ صندلی است و نسبت به سرانه صندلی این عدد فاجعه است.

کنجوری در خصوص ساخت پردیس سینمایی پیروزی نیز گفت: سرمایه‌گذاری این پروژه با رقم بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در دست اقدام است؛ اما باز هم متأسفانه قریب به دو سال است که با بروکراسی‌های اداری دست و پنجه نرم می‌کند.

مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر بهای بلیت سینماهای استان ۶۰ هزار تومان و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه قیمت بلیت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

وی افزود: علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه گیشه ۷ به نشانی www.gisheh7.ir مراجعه نمایند و به زودی روند فروش حضوری بلیت حذف خواهد شد.

کد خبر 6221999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha