۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

«سایه‌های فانی نورهای جاودان» برگزار می‌شود/بازتاب زیبایی و کاستی

«سایه‌های فانی نورهای جاودان» برگزار می‌شود/بازتاب زیبایی و کاستی

گالری باشگاه از روز جمعه ۲۳ شهریور میزبان کارنمای گروهی ‌«سایه‌های فانی نورهای جاودان» خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارنمای «سایه‌های فانی نورهای جاودان» که بازتاب زیبایی‌ها و کاستی‌ها است، روز جمعه ۲۳ شهریور برگزار می‌شود.

در بیانیه‌ این کارنما بیان شده است:

«از منظره‌نگاری همواره می‌توان به عنوان موضوعی برجسته در میان هنرمندان یاد کرد که هر کدام از آن‌ها، منظره را از دیدگاه عصر خود و با زوایای متفاوت به تصویر کشیده‌اند. در این نمایشگاه، هنرمندی به‌طور درونی و متافیزیکی به منظره پرداخته، در حالی که دیگری آن را به ماهیت خود ساده کرده است. در برخی آثار، مناظر طبیعی با رنگ‌های درخشان به‌عنوان بازتابی از روح و روان انسان در نظر گرفته شده و فرصتی برای تأمل و مواجهه با حقیقت وجودی هنرمند فراهم کرده است. هنرمندی دیگر که به دلیل نگرانی‌اش در مورد وضعیت محیط زیست، بر گونه‌های در حال انقراض و رابطه بحرانی بین انسان و زمین تمرکز می‌کند. این آثار، بیننده را به تفکر و بازنگری در مورد طبیعت، چرخه حیات و مرگ و مسائل محیط زیستی دعوت می‌کنند. این تفسیرها و تأکیدهای گوناگون، جذابیت پایدار مناظر و ظرفیت آن‌ها برای بازتاب زیبایی‌ها و دغدغه‌های محیطی را نمایان می‌کنند و رابطه عمیق بین انسان و طبیعت را به تصویر می‌کشند.»

این کارنما با آثاری از میلاد پورحقگو، شیدا گرجی‌دوز و اعظم قزل شکل گرفته است.

«سایه‌های فانی نورهای جاودان» روز جمعه، ۲۳ شهریور در گالری باشگاه به آدرس کریمخان، خیابان حسینی، کوچه دوازدهم، پلاک سیزده، طبقه ۳ افتتاح می‌شود و تا ۲ مهر نیز ادامه دارد. گالری باشگاه شنبه‌ها تعطیل است.

کد خبر 6222198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha