۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷

جشنواره بین‌المللی عکس آریا برگزار می‌شود

جشنواره بین‌المللی عکس آریا برگزار می‌شود

نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس آریا با همکاری فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس آریا با همکاری فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار می شود و این رویداد برای نخستین بار در ایران به دنبال تلفیق هنر عکاسی و استفاده از محصولات پتروشیمی در زندگی روزمره است.

شرکت پلیمر آریاساسول با نگاه حمایت از هنرمندان ایرانی و جامعه عکاسی ایران و همچنین با رویکرد تبیین جایگاه استفاده از محصولات این شرکت در زندگی روزمره، نخستین دوره جشنواره بین المللی عکس آریا را برگزار می‌کند.

این رویداد در چهار بخش تاسیسات پتروشیمی، استفاده از محصولات پتروشیمی در زندگی روزمره، اسباب بازی و محیط زیست و طبیعت برگزار می شود و عکاسان و هنرمندان ایرانی و خارجی می‌توانند از چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه با مراجعه به سایت این رویداد آثار خود را برای جشنواره ارسال کنند.

آثار این جشنواره توسط هیئت داوران مطرح ایرانی و بین المللی داوری می‌شود و عکس‌های برگزیده در یک کتاب ویژه منتشر خواهد شد و سپس در رویداد نمایشگاهی در شهرهای مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس آریا با مجوز و همکاری فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند از ۲۱ شهریور تا ۲۵ مهر آثار خود را برای این جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 6222222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha