۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور؛

امروز در نقطه صفر مرزی، امنیت کامل برقرار کرده‌ایم

امروز در نقطه صفر مرزی، امنیت کامل برقرار کرده‌ایم

ارومیه- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال غرب کشور گفت:امروز در نقطه صفر مرزی، امنیت کامل برقرار کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر پور جمشیدیان ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای منطقه جاسوسان اظهار کرد: دهه ۹۰ یکی از حساس‌ترین دوران‌هایی بود که نیروی زمینی سپاه درگیر پیچیده‌ترین عملیات‌ها در شمال‌غرب کشور بود و دستاوردهای چشمگیری به‌دست آورد

وی ادامه داد: فرمانده قهرمان وقت در کنار رزمندگان، در صف اول نبردی سرنوشت‌ساز با تروریست‌های تکفیری که سال‌ها در این سرزمین پنهان شده بودند، حضور داشت و به همراه بسیجیان بومی و پیشمرگان کرد، جنگی تمام‌عیار علیه دشمن را رهبری کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور عنوان کرد: عملیات‌های سخت و پیچیده‌ای در این مناطق صورت گرفت که سرنوشت مناطق حساس و استراتژیک شمال‌غرب را رقم زد. این عملیات‌ها از اینجا تا مرزهای ماکو گسترش داشت.

وی ادامه داد: رزمندگان نیروی زمینی سپاه همچنان با افتخار زنده‌اند و به دفاع از مرزهای کشور ادامه می‌دهند.ما معتقدیم که امنیت شمال‌غرب، غرب و شرق کشور مستقیماً با امنیت مرکز کشور در ارتباط است.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: ما اینجا هستیم تا به شهدا و خانواده‌های آنان ادای احترام کنیم؛ تا خانواده‌ها قتلگاه عزیزانشان را از نزدیک ببینند و به عظمت فداکاری‌های رزمندگان پی ببرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در نقطه صفر مرزی، امنیت کامل برقرار کرده‌ایم و این امنیت را مدیون شهدا هستیم.

کد خبر 6222224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha