۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد؛

رسیدگی به ۲۰۸ درخواست قضایی مردم مازندران

رسیدگی به ۲۰۸ درخواست قضایی مردم مازندران

ساری- رئیس کل دادگستری مازندران از بررسی ۲۰۸ درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در حاشیه دیدار مردمی مسئولان قضائی استان مازندران افزود: در راستای ایجاد فضای مناسب برای گره گشایی از مشکلات و با هدف بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، جلسات دیدار مردمی به صورت منظم در مرکز و حوزه‌های قضائی استان مازندران برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم، تاکید کرد: بر همین اساس و در عمل به مفاد سند تحول قضائی، جلسه ملاقات مردمی طبق روال هر سه شنبه با حضور معاونین قضائی دادگستری مازندران برگزار شد و طی آن ۲۰۸ فقره درخواست مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

پوریانی، تخفیف مجازات، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها را از جمله مهمترین درخواست‌های مردمی برشمرد و افزود: با بررسی دقیق درخواست‌های مذکور، دستورات لازم در این خصوص صادر و پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

شایان ذکر است دیدار مردمی دادستان مرکز استان نیز با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی در چارچوب موازین قانونی برگزار شد.

علی اکبر عالیشاه دادستان مرکز استان نیز در راستای تکریم ارباب رجوع در دیداری صمیمانه با ۵۰ نفر از مراجعان دیدار و دستورات لازم در خصوص مشکلات قضائی مراجعان صادر کرد.

کد خبر 6222283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha