۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد؛

ارائه یک هزار و ۱۱۴ مورد کمک به اسکان موقت مددجویان زنجانی 

ارائه یک هزار و ۱۱۴ مورد کمک به اسکان موقت مددجویان زنجانی 

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال یک هزار و ۱۱۴ مورد کمک در راستای اسکان موقت مددجویان زنجانی ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با اشاره به اینکه تأمین سرپناه و مسکن مناسب یکی از مهمترین نیازهای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است، اظهارداشت: به خاطر اهمیت موضوع روند پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی مددجویان به طور مستمر پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰۰ پروژه ساخت مسکن در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: در تلاش هستیم که به زودی این پروژه‌ها تحویل مددجویان شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: خدمات مسکن در قالب ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی، تعمیرات مسکن و فضاهای جانبی از محل اعتبارات این نهاد و هم افزایی آن با کمک خیرین ارائه می‌شود.

صالحی همچنین از ارائه یک هزار و ۱۱۴ مورد کمک به اسکان موقت مددجویان زنجانی خبر داد و گفت: به همین منظور خانواده‌های نیازمند تعمیرات مسکن، ابتدا توسط مددجویان شناسایی می‌شوند و بعداز انجام مراحل لازم و بازدید کارشناسان و نیاز سنجی منازل مسکونی، بر اساس اولویت به واجدین شرایط مبالغی در قالب تعمیر جزئی و کلی پرداخت می‌شود.

وی نیاز به مسکن مناسب را از اولویتهای اساسی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و افزود: این نهاد مردمی در جهت ساخت مسکن مددجویی و تأمین نیازهای مددجویان تا کنون اقدامات زیادی انجام داده است.

صالحی تصریح کرد: کمیته امداد در حال حاضر با ارائه کمک هزینه زندگی به مددجویان در تلاش است مشکلات پیش روی خانواده‌های نیازمند را مرتفع سازد و در جهت آسایش روانی و اقتصادی اقشار نیازمند جامعه گام بردارد.

کد خبر 6222308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha