۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی خبر داد؛

دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران برگزیده کشور ابلاغ شد

دستورالعمل جشنواره تجلیل از پژوهشگران برگزیده کشور ابلاغ شد

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ دستورالعمل بیست و پنجمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور(۱۴۰۳) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، صمد نژاد ابراهیمی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این دستورالعمل در ۹ماده و ۱۵ تبصره به امضای معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید و در تاریخ هجده شهریورماه به کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور ابلاغ شد.

دبیر جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور، افزود: این دستورالعمل و جداول مربوط به محاسبه امتیاز افراد در وب سایت دفتر به آدرس (اینجا) و وب سایت سامانه جشنواره (اینجا) قابل دسترسی است. ‌

وی خاطر نشان کرد: دستورالعمل حاضر نسبت به دستورالعمل بیست و چهارم دارای نکات متمایزی است که از جمله آن‌ها می‌توان به محدود کردن تعداد افراد معرفی شده از طرف هر مؤسسه بر اساس نسبت تعداد اعضای هیأت علمی، تعیین شاخص‌های جدید در جهت شناسایی پژوهشگران جوان و اعضای هیئت علمی فعال در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت اشاره کرد.

دبیر جشنواره آخرین زمان تعیین شده جهت معرفی افراد از طرف مؤسسه به دبیرخانه جشنواره را بیست مهرماه اعلام کرد و افزود: انتظار ما از معاونین پژوهشی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی این است که در بازه زمانی تعیین شده نسبت به اطلاع‌رسانی به پژوهشگران جهت ثبت نام و تکمیل فرم‌های مربوط در سامانه جشنواره اقدام کنند. ‌

نژاد ابراهیمی در خاتمه تأکید کرد که امکان بررسی پرونده‌های افراد در خارج از بازه زمانی اعلام شده مقدور نخواهد بود.

کد خبر 6222340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha