۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۷

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر:

۷۰۰۰ تن انواع کود کشاورزی در استان بوشهر توزیع شد

 ۷۰۰۰ تن انواع کود کشاورزی در استان بوشهر توزیع شد

بوشهر- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر از تدارک، تأمین و توزیع هفت هزار تن انواع کود کشاورزی در سال جاری برای مصرف بخش کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو عمرانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پنج هزار و ۱۲۰ تن انواع کودهای کشاورزی در انبارهای سازمانی و کارگزاران استان ذخیره و آماده توزیع است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر افزود: این مقدار کود، شامل انواع کودهای کشاورزی ازت، فسفات و پتاسه بوده که در مردادماه سال جاری در انبارهای سازمانی شرکت و کارگزاران استان ذخیره شده تا بین کشاورزان توزیع شود.

عمرانی اظهار کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی کامل دارد، برنامه توزیع کودی استان برای شروع کشت پاییزه را در اختیار کشاورزان قرار دهد و مهمترین دغدغه این شرکت در دسترس قرار دادن کود با کیفیت و به موقع برای کشاورزان است.

عمرانی با اشاره به الکترونیکی شدن تمامی مراحل تأمین و توزیع کودهای کشاورزی مورد نیاز بخش کشاورزی، افزود: فرآیند توزیع کودهای کشاورزی در استان از طریق سامانه هوشمند توزیع نهاده‌های کشاورزی و توسط شبکه کارگزاران این استان انجام می‌شود و کشاورزان جهت دریافت سهمیه کود خود به مرکز خدمات جهاد کشاورزی بخش مربوطه مراجعه کنند تا ضمن ثبت مساحت و نوع محصول در سامانه پهنه بندی، امکان صدور حواله الکترونیک جهت دریافت کود از نزدیک ترین کارگزاری فراهم شود.

کد خبر 6222376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha