۲۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

آسایش و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است 

آسایش و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است 

زاهدان_ مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: ما هرچه داریم از شهدا و جانفشانی آنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل احمد سلامی صبح امروز پنج شنبه در دیدار با چهار خانواده شهید به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون، افزود: آسایش، امنیت، آبادانی و عزت و افتخار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون رشادت‌ها، جانفشانی ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران است.

وی با تاکید بر تداوم راه شهدا، از پیگیری برگزاری همایش شهدای کارگر در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حد توان و براساس قوانین و مقررات، آماده خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه باید به خانواده شهدا و ایثارگران، توجه داشته و مشکلات آنان را رفع کنند، بیان کرد: مناسبت‌هایی به مثل هفته تعاون، بهانه‌هایی هستند که می‌توان با حضور در منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از آنان دلجویی و پیگیر مشکلات آنان بود.

شایان ذکر است در این دیدارها، مدیر بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان و معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانشین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاهدان، حضور داشتند و طی این دیدارها، از خانواده معظم شهیدان «محمد کبدانی (رخشانی)»، شهید «سجاد زارع مقدم»، شهید «حبیب اله میرزایی»، شهید «محمد حسن خسروپرست» دلجویی شد.

کد خبر 6222857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha