۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اعلام کرد؛

فعالیت دوباره آبنمای موزیکال باغ موزه دفاع مقدس همدان

فعالیت دوباره آبنمای موزیکال باغ موزه دفاع مقدس همدان

همدان ـ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از فعالیت دوباره آبنمای موزیکال همدان به همت شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود رجبی اظهار کرد: آبنمای موزیکال و پروجکشن باغ موزه دفاع مقدس به همت شهرداری منطقه یک همدان بازسازی و آماده بهره‌برداری شده است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان خاطر نشان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس اکران نمایش آبنما برای عموم شهروندان و مسافران همدان اجرایی خواهد شد.

رجبی در ادامه یادآور شد: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در خصوص استمرار فعالیت و حفظ و نگهداری این افزونه گردشگری در شهر همدان مسئولیت دارد تا با تولید محتوای فاخر از این امکان خلاقه برای تعالی گردشگری مقاومت و گردشگری شهری برای همگان به ارائه خدمت بپردازد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان تاکید کرد: همکاری شهرداری همدان با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای فعالیت در زمینه گردشگری مقاومت را با انجام برنامه‌های مشترک و تعاملی با هدف معرفی دستاوردها و فعالیت‌های استان همدان در عرصه دفاع مقدس و نبرد در جبهه حق علیه باطل پیگیر هستیم.

وی در پایان از مشارکت در اجرای تورهای گردشگری مقاومت، اجرای برنامه تقدیر از پیشکسوتان ایثار، جهاد و شهادت و همچنین رونمایی از آبنمای موزیکال دریاچه باغ موزه دفاع مقدس را از جمله اقدامات شهرداری همدان در هفته دفاع مقدس خبرداد.

کد خبر 6223157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha