۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶

هفته چهارم فصل بیست و چهارم؛

رقابت دو جوان برای آقای گلی در لیگ برتر فوتبال

رقابت دو جوان برای آقای گلی در لیگ برتر فوتبال

دو مهاجم جوان و آینده دار فوتبال ایران این روز ها در صدر جدول آقای گلی لیگ برتر قرار دارند و برای تصاحب این عنوان تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه ۲۳ شهریور با انجام ۳ بازی وارد هفته چهارم می‌شود. تیم ملوان در یکی از بازی‌های مهم این هفته میهمان سپاهان است و تراکتور تبریز هم از دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن میزبانی خواهد کرد.

رضا غندی پور و امیرحسین حسین زاده مهاجمان دو تیم ملوان و تراکتور هر کدام با به ثمر رساندن ۳ گل در صدر جدول آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر در پایان هفته سوم قرار گرفتند و امروز این شانس را دارند تا با گلزنی برای تیم خود آمار خود را بهبود ببخشند.

حسین زاده ۲۳ و غندی پور ۱۹ ساله هستند و هر دو از مهاجمان آینده دار فوتبال ایران محسوب می‌شوند که البته هنوز نتوانسته‌اند نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنند.

با توجه به میهمان بودن ملوان و مصاف سخت این تیم برابر سپاهان، غندی پور کار مشکلی برای گلزنی در بازی امروز خواهد داشت اما تراکتور میزبان ذوب آهن است و حسین زاده این فرصت را دارد تا در حضور هواداران خودی بتواند چهارمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

کد خبر 6223340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هاشم ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
      0 0
      به این دوتا مهاجم اینده دار یکی دگم باید اضافه کرد اینده داره سعید سحر خیزان تو خط حمله که تو روسیه بازی می کنه