۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹

با هدف رسیدگی به دغدغه‌ بانوان؛

دبیر کارگروه امور بانوان دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد

دبیر کارگروه امور بانوان دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی انرژی به مدت ۲ سال به عنوان «دبیر کارگروه امور بانوان» دانشگاه شریف منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه شریف، بعد از گذشت حدود شش ماه از تصویب طرح تشکیل کارگروه امور بانوان در اسفند ۱۴۰۲ در هیئت‌ رئیسه، اواسط هفته گذشته اکرم عوامی، عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی انرژی دانشگاه شریف، از تاریخ ۱۷ شهریور، به مدت ۲ سال، توسط موسوی به عنوان «دبیر کارگروه امور بانوان» این دانشگاه منصوب شد.

هدف کارگروه امور بانوان آن طور که در طرح اولیه‌ آن آمده، همفکری و هم‌افزایی درباره مسائل بانوان دانشگاه اعم از دانشجویان، کارکنان و اساتید است. شناسایی نیازها، پیدا کردن راه حل‌های نوآورانه و خلاقانه برای رفع آن‌ها، تعیین جهت‌گیری و خط‌مشی برنامه‌های مرتبط با بانوان در آینده هم برخی از سرفصل‌های کاری‌ است که برای این کارگروه تعیین شده است.

سایر اعضای این کارگروه هم عبارتند از: مرضیه محمدی نماینده نهاد رهبری، فرشته مرادی نماینده معاونت فرهنگی، زهرا سهرابی نماینده دانشجویان، کیمیا طاهریان نماینده دانشجویان، فرخنده خراشادی‌زاده نماینده اساتید، زهرا کاوه‌وش نماینده اساتید، اعظم‌السادات مساوات نماینده کارمندان و فاطمه پروانه نماینده کارمندان.

این کارگروه ذیل دفتر امور بانوان و خانواده ریاست دانشگاه شریف فعالیت می‌کند و دبیر آن، مشاور امور بانوان ریاست و مسئول دفتر امور بانوان به حساب خواهد آمد.

کد خبر 6223467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha