۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷

امام جمعه موقت بیرجند:

دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی در عصر غیبت ضروری است

دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی در عصر غیبت ضروری است

بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: همه ما وظیفه داریم تا در عصر غیبت دشمن شناس و دشمن ستیز باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: امروز جلوه بیرونی دشمنان اهل بیت و امام عصر (عج) تابلوی غزه است‌

وی با بیان اینکه وحدت واقعی این است که دشمن واحد را بشناسیم در مقابل او بایستیم، افزود: مشکل ما امروز آمریکا و اسرائیل نیست بلکه نتایج جنگ آنان در عرصه درونی است که می‌خواهند ما را درغگو و بی‌عفت کنند.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: در حفظ دستاوردهای نظام مردم وظیفه دارند دلسوزانه و مشفقانه بر مسئولان نظارت کنند تا همه در مسیر نورانی مقاومتی حرکت کنیم.

رحیم آبادی با بیان اینکه نعمت‌های الهی برای مؤمنین پوشیده نیست و غیرقابل شمارش است، بیان کرد: همه وظیفه داریم شاکر این نعمت‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه اسلام خدا، اسلامی نیست که ولی خدا را نبینیم و حال آنکه او ما را ببیند، گفت: معنویت را با وجود ولی خدا باید تجربه کرد و اگر نقص و کمبودی در جان ما و جامعه بشریت است بخاطر کم‌توجهی به این مسیر است.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: امروز ولی فقیه مسلم بن عقیل امام عصر (عج) است که باید در عمل از او تبعیت و اطاعت کنیم و امام زمان (عج) ما را فراموش نکرده بلکه این ما هستیم که در سایه غفلت قرار گرفته‌ایم.

کد خبر 6223605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha