خانه‌های فلسطینی‌ها در رفح با خاک یکسان شدند

خانه‌های فلسطینی‌ها در رفح با خاک یکسان شدند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علاوه بر بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه، خانه‌های شهر رفح را نیز با خاک یکسان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پناهگاه آوارگان فلسطینی را در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه بمباران کردند.

بمباران مناطق مسکونی در محله التفاح واقع در شرق شهر غزه دست کم ۹ شهید از جمله چهار کودک و سه زن و تعدادی زخمی برجای گذاشت. اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه نیز طی ساعات گذشته بمباران شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات زمینی و هوایی خود، خانه‌های فلسطینی‌ها را در غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه با خاک یکسان کرد.

همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، توپخانه این رژیم نیز مناطق شمالی اردوگاه النصیرات واقع در مرکز این باریکه را زیر آتش گرفت.

کد خبر 6224035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      0 0
      دانه داخل خاک به امر اراده خدا از دل خاک جوانه میزنه . بیابان بی آب و علف به اراده خدا سبز میشه ، قطعا فلسطین به زودی از دل درون خاک به اذن الله ☝️🕋جوانه خواهد زد و در سرزمین خود شکوفا پرثمر سرسبز با نشاط خواهد شد .
    • NP IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
      0 0
      خاک در مقابل دانه مقام است اما دانه به ارده خدا ایستادگی مقاومت در برابر خاک برای جوانه زدن رشد بیرون آمدن به سمت نور روشنایی از درون خاک دل تاریکی می آید قطعا شک نکنید که فلسطین از دل این تاریکی سیاهی دشمن با مقاومت ایستادگی رها آزادی به سمت نور روشنایی آزادی خواهد رسید